Deník minipodniku

Zápis ze schůze 16. 9. 2020

Dne 16.09.2020 je zahájena první oficiální schůze nově vznikající firmy. Během dnešní schůze se všichni členové seznámili a rozdělili si práci. Pracujeme na návrhu loga firmy (pozn. aut. „Konečná podoba loga je zcela odlišná“). Schvalujeme název firmičky. 


Zápis ze schůze 23. 9. 2020

Dne 23.09.2020 jsme se opět sešli v odpoledních hodinách. Započala práce na 1. pracovním listu a všichni členové již mají stálou pozici. Založili jsme si vlastní Instagram a zveřejnili první fotku.


Zápis ze schůze 30. 9. 2020

Dne 30.09.2020 jsme se opět sešli. Započalo vyplnění 2. pracovního listu. Finišování loga (pozadí). Rozhodovalo se o objednání zboží, které se uskuteční zítra o velké přestávce. Doplnění telefonních čísel členů. Bohužel na této schůzi chyběl fotograf, proto ze schůze nejsou žádné fotografie.


Zápis ze schůze 1. 10. 2020

Dne 1.10.2020 jsme se sešli za účelem doladění nákupu materiálu a nářadí pro výrobu naší firmičky. Musíme si také ujasnit záměr výroby. Podle toho se bude odvíjet potřebný nákup. Výhodu máme v tom, že můžeme pro záměr naší výroby využít stávajícího vybavení dílen školy. V zápisu nemohu opomenout práci s pracovním listem č.2.


Zápis ze schůze 9. 10. 2020

Dne 09. 10. 2020 nákupčí pověření oslovením firem ohledně výběrového řízení pro nákup, seznamují ostatní s průběhem a formou. Forma komunikace s prodejci je stále formou e-mailu. Zatím tímto způsobem komunikuje i naše Firmička, ale dolaďujeme vhodnější a rychlejší formu komunikace. Možností je v současné době naštěstí dost

Zápis ze schůze 16. 10. 2020

Dne 16. 10. 2020 jsme pracovali s pracovním listem č. 3. Výsledky své práce si porovnáváme a vkládáme na Google Disk. Znovu jsme otevřeli téma naší vzájemné komunikace v době pandemie 

Zápis ze schůze 21. 10. 2020

Dne 21.10.2020 jsme se svolali přes Teams, abychom si společně prošli pracovní listy č.1-3. Již máme objednáno veškeré nářadí a materiál. Nyní se soustředíme na realizaci nákupu. Doufejme že se vše brzy vrátí do normálu a my se budeme moci sejít osobně ve škole.

Zápis ze schůze 28. 10. 2020

Dne 28.10.2020 jsme se svolali přes Teams za účelem předání informací všem členům Firmičky ohledně nákupu materiálu a nářadí pro výrobu. Některé položky jsou již nakoupeny. Další nákupy váznou z důvodu námi požadovaného množství. Vše máme již v obchodech přislíbeno. Zatím nevíme, kdy se budeme moci sejít z důvodu omezení Covid-19 a začít s výrobou.

Zápis ze schůze 3. 11. 2020

Dne 3.11.2020 naše firmička nakoupila materiál a nástroje v obchodě Nářadí Jiránek. Dohodli jsme se, kdo zboží převezme a uskladní. Další postup bude kontrola dodávky. Na online schůzce pověříme zástupce Firmičky kontrolou dodaného zboží.

Zápis ze schůze 5. 11. 2020

Dne 5.11.2020 seznámili jsme se s pracovním listem číslo 6. Na dnešní schůzce jsme se dohodli, kdo provede kontrolu a označení zakoupeného zboží.

Zápis ze schůze 6. 11 .2020

Dne 6.11.2020 pověřený zástupce Firmičky provedl kontrolou dodaného zboží. Dodané zboží odpovídá dodacímu listu. Byl zjištěn nedostatek v podobě scházejícího českého návodu pro obsluhu a ovládání pásové brusky. Na příští schůzce budou všichni členové Firmičky seznámeni s výsledkem kontroly. 

Zápis ze schůze 11. 11. 2020

Dne 11.11.2020 dnes jsme začali prezentací členů naší firmičky. Jednotliví členové nás seznámili se splněním úkolů, které dostali (kontrola zakoupeného materiálu a zboží, označení materiálu a nástrojů). Scházející návod na obsluhu k pásové brusce, byl na vyžádání od prodejce zaslán. Pokračujeme v diskuzi nad pracovním listem č. 6 a prošli jsme si společně pracovní list č.7.


Lingeus Productions
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky